16 березня
Опрацювати підручник стор.62, вивчити слова Впр.1 та виконати завдання в зошиті стор. 62
Грати в інтерактиву гру Pooping baloon
18 березня
Повторити назви тварин.
Опрацювати неправильні форми множини іменників. Підручник стор. 63
Виконати завдання в зошиті стор. 63.
Грати в інтерактивну гру Catching clouds game.
19 березня
Повторити утворення множини іменників (відео з попереднього уроку)
Підручник стор.64. і зошит стор. 64
Співати пісню-караоке
30 березня
March, 30
Словничок:
touch |tʌtʃ| - торкатися
Повторюємо назви частин тіла з відео
Simon says (Simon says) - Саймон каже
Stamp your feet (Stamp your feet) - Тупай ногами
Stamp your feet (Stamp your feet)
To the beat (To the beat) - у такт
Simon says
Roll your hands - Покрути руками
Roll your hands
as fast as you can - якнайшвидше
Simon says (Simon says)
Shake your head (Shake your head) - Похитай головою
Shake your head (Shake your head)
Now touch your neck (touch your neck) - Зараз торкнися шиї
Simon says
Bend your knees - зігніть коліна
Bend your knees
And now freeze - А тепер замерзни
Simon says (Simon says)
Move your hips (Move your hips) - Рухай стегнами
Move your hips (Move your hips)
Now touch your lips - Доторкнися до губ
Simon says
Clap your elbows - Поплескай ліктями
Clap your elbows
Now touch your nose - Доторкнися до носа
Simon says (Simon says)
Do the twist (do the twist) - Зроби твіст
Do the twist (do the twist)
Just like this (just like this) - Ось так
Simon says
Turn around Покрутися
Turn around
And then sit down - І потім сідай
They've ( They have) got four legs. Вони мають по 4 ноги.
How many legs have chickens got? - Скільки ніг мають курки?
They've got two legs. Вони мають по 2 ноги.
Працюємо в підручнику на сторінці 65.
Завдання 1.
Послухай і покажи
Chickens have got two eyes. - Курки мають 2 ока.
Sheep have got four legs. Вівці мають 4 ноги
Cows have got one tail. Корови мають 1 хвіст
Spiders have got eight legs. Павуки мають 8 ніг
Завдання 2.
Нагадування: Від попередньої роботи відступаємо 4 клітинки. Пишемо дату і номер вправи по середині. Зразок:
2.
3.
4.
Завдання 3.
Послухай і скажи.
завдання 4.
Подивись на картинку ( 30 секунд). Закрий підручник і пригадай.
How many _____ have the aliens got?
інопланетяни
Працюємо у зошиті на сторінці 65
Завдання 1-2. Посивись на ферму Джексонів. Порахуй тварин і запиши. Потім послухай і перевір.
Зразок:
How many cows have the Jacksons got? - Скільки корів мають Джексони?
They've got 4 cows. - Вони мають 4 корови.
Щоб закріпити навички пропоную ще зіграти в гру Pooping baloons в інтерактивному додатку (посилання вгорі)
touch |tʌtʃ| - торкатися
Повторюємо назви частин тіла з відео
Граматичний матеріал
How many legs have cows got? - Скільки ніг мають корови?
They've got four legs. Вони мають по 4 ноги.
Таким чином запитуємо про інших тварин.
How many legs have dogs got? - Скільки ніг мають собаки?They've ( They have) got four legs. Вони мають по 4 ноги.
How many legs have chickens got? - Скільки ніг мають курки?
They've got two legs. Вони мають по 2 ноги.
Працюємо в підручнику на сторінці 65.
Завдання 1.
Послухай і покажи
Chickens have got two eyes. - Курки мають 2 ока.
Sheep have got four legs. Вівці мають 4 ноги
Cows have got one tail. Корови мають 1 хвіст
Spiders have got eight legs. Павуки мають 8 ніг
Завдання 2.
Нагадування: Від попередньої роботи відступаємо 4 клітинки. Пишемо дату і номер вправи по середині. Зразок:
March,30
Ex. 2 p.65
1.2.
3.
4.
Прочитай і запиши True Правда або False Помилка
Завдання 3.
Послухай і скажи.
завдання 4.
Подивись на картинку ( 30 секунд). Закрий підручник і пригадай.
How many _____ have the aliens got?
інопланетяни
Працюємо у зошиті на сторінці 65
Завдання 1-2. Посивись на ферму Джексонів. Порахуй тварин і запиши. Потім послухай і перевір.
Зразок:
How many cows have the Jacksons got? - Скільки корів мають Джексони?
They've got 4 cows. - Вони мають 4 корови.
Щоб закріпити навички пропоную ще зіграти в гру Pooping baloons в інтерактивному додатку (посилання вгорі)
1 квітня
Урок-історія " We're lost!" - Ми загублені!
Словничок:
Lake - |leɪk| - озеро
Lost - |lɔːst| - загублений, загубитися
Wait - |weɪt| - чекай
See - |ˈsiː| - бачити
Працюємо в підручнику стор. 66-67
1. Перегляньте історію. Дайте відповідь на запитання:
Who helps them? - хто допоміг їм?
2.Перегляньте ще раз. Зупиняючись рісля кожної картинки коміксу, розбираючи фрази. Про що вони говорять.
3. З допомогою другого відео виконайте завдання 2-3 на сторінці67. Прослухайте втретє, повторіть фрази героїв.
Працюємо в зошиті стор.66.
1. Прослухай і відміть хто говорить.
2. Вибери слово, відповідно до прослуханої історії
3. З'єднай картинку з фразою.
Come with me - Ходімо зі мною
I dont know - я не знаю
Yippee! - Ура!
Фонетична зарядка
Підручник стор. 67 завд. 4
Допоможе вам відео. Повторюємо звуки.
Сторінка 67
1. Відьміть картинку, обговори ситуацію, чому саме ця картинка правильна.
2. Послухай і запиши слово.
Слово де ми чуємо звук [ z ] - [ з ] записуємо під бджілкою
Слово, де ми чуємо звук [ s ] - [ с ] записуємо під змійкою.
Адже самі ці звуки притаманні їм.
3. Прослухай, скажи і перевір написане.
2 квітня
Animal group - Групи тварин
Словник
Перегляньте відеоурок та виконайте завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар