середу, 18 березня 2020 р.

3 клас. Дистанційне навчання

3 клас

Посилання на електронну версію зошита

18  березня

Тема: Розпорядок дня. Мій ранок.

Відео урок 



Опрацювати сторінки підручника 102-103.
Виконати завдання в зошиті стор. 49.


Переглянути відео. Повторювати рухи та співати

20 березня



Опрацювати сторінки підручника 104-105
Письмово впр 5 стор 105. Зошит з друкованою основою стор.50
Переглянути відео







1 квітня

Тема : Розпорядок дня мого друга. Мій вчорашній день"
Переглядаємо відео з попереднього уроку про час.
Переглянемо відео нижче. Повторюємо утворення Простого теперішнього часу і вивчаємо Прости минулий час.

Підручник стор.106
1) Прочитай текст
2) Вибери, покажи і прочитай

Зошит з друкованою основою стор. 51
Підручник стор. 108
1) Утворення минулого часу
2) Прочитай
Зошит стор 52

3 квітня

Повторимо утворення минулого часу

А тепер переглянемо як утворюються заперечні і питальні речення у минулому часі


Lesson 5 День за днем. Підручник стор. 110-111
Перегляньте відео урок №5
Письмово виконайте Впр.5 стор.111



8 квітня

Тема: Минулі вихідні. Минулий простий час.


Підручник стор. 112-113. Виконуємо завдання з відео ( Урок\Lesson 6)


Письмово виконуємо завдання в зошиті з друкованою основою стор.54.

10 квітня

Тест: Повсякденне життя. Годинник. Минулий простий час.

Переходимо за посиланням. Вводимо прізвище та ім'я. Проходимо тест. Оцінка вираховується автоматично та надсилається мені


Тема: Минулий простий час. Виконання тренувальних вправ.

Перегляньте відео-урок. 


Виконайте завдання онлайн

Немає коментарів:

Дописати коментар