четвер, 2 квітня 2020 р.

1 клас. Дистанційне навчання. Тема Family



2 квітня

Розпочинаємо вчити нову тему Family - Сім'я 

Перегляньте відео-урок і виконайте завдання. Підручник стор.62, зошит стор.60.



В простому зошиті прописуємо по рядку великої і маленької літери.
Зразок:
A
a
B
b
C
c
T
t
cat
bat



7 квітня

Тема: Сім'я. Структури This is/That is .

Перегляньте відео-урок та виконайте завдання. Підручник стор. 63, зошит стор.61.


В простому зошиті прописуємо по рядку великої і маленької літери. 
Зразок:
R
r
H
h
F
f
M
m
hat   fat   rat   mat
This is my mum - Це моя мама.
That is my dad - То мій тато.

Розвиваємо навички читання 




9 квітня

Тема: Family. Who's that? That's my .... .
Перегляньте відео-урок та виконайте завдання. Підручник стор. 64, зошит стор.62


Пропишіть повторювані літери:

P
p
S
s
N
n
D
d
sad   dad    cap    mat

Перегляньте відео та виконайте завдання підручник стор. 65, зошит стор. 63



Розвиток читання



14 квітня

Урок-історія. What a day! - Який день!

Підручник стор. 66-67, зошит стор. 64-65



Нові слова та фрази з історії:
Not again - тільки не знову
Carefull - обережно
What's the problem? - Яка проблема?
Can you see my keys? - Ти бачив мої ключі?
under the car - під автомобілем
Sorry - вибач
It's not such a bad day after all. -  А це не такий вже й поганий день.
Bedtime - час спати ( час до ліжка)


зошит ст. 65 Впр. 2

Прослухай і домалюй.
A duck in the mud - Качка в грязюці.
A six on a pig - шість на свині
a doll in a box - лялька у коробці
a cat in a bag - кіт у сумці
a pencil on the desk - олівець на парті

РОзвиток навичок читання:

16 квітня

Тема: Погода

Переглянь відео, виконай завдання.


21 квітня

Тема: Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. Діагностичне тестування.

Перейдіть за посиланням, впишіть своє прізвище та ім'я  і виконайте завдання.

Онлайн-тест My Family



Немає коментарів:

Дописати коментар