Перше вересня – урочистий та хвилюючий день у житті кожної людини. Це День знань, який завжди відрізняється яскравістю вражень і переживань, новими надіями і несподіваними зустрічами. Для мене цей день став особливим, адже моя донька стала першокласницею, а також я стала класним керівником мого 5-В класу.
1-А клас
Новий 2017-2018 навчальний рік в нашій шолі розпочався урочисто. Особливу увагу приділили, звичайно, першокласникам, тим хто вперше сідає за шкільну парту. Перший день перебування в школі для них – значна подія. Тому особливо цінно, щоб він запам’ятався дітям як важливий, хвилюючий, яскравий день.
Мої п'ятикласники теж вперше переступили поріг нашої школи, хвилювалися всі : учні, їхні батьки і я.
Перша зустріч була дуже теплою та приємною. Після урочистостей разом з батьками пішли на перший урок :" Єдині ми-єдина Україна". Метою цього уроку була поглибити знання учнів про куточки України; сприяти формуванню національної свідомості учнів; виховувати духовне багатство особистості, патріотичні почуття приналежності до українського народу, України; розвивати зв’язне мовлення, вміння висловлювати свої думки; розвивати творчість, креативність; поповнювати учнів новим багажем знань про Україну; виховувати почуття прекрасного, любов до природи, патріотичне ставлення до багатств нашої держави. Адже учень має знати сучасну історію, яка твориться на його очах, а також вивчати минуле. Лише знаючи цей матеріал, дитина стане в майбутньому повноправним членом суспільства і зможе впливати на творення майбутнього.
Перша зустріч була дуже теплою та приємною. Після урочистостей разом з батьками пішли на перший урок :" Єдині ми-єдина Україна". Метою цього уроку була поглибити знання учнів про куточки України; сприяти формуванню національної свідомості учнів; виховувати духовне багатство особистості, патріотичні почуття приналежності до українського народу, України; розвивати зв’язне мовлення, вміння висловлювати свої думки; розвивати творчість, креативність; поповнювати учнів новим багажем знань про Україну; виховувати почуття прекрасного, любов до природи, патріотичне ставлення до багатств нашої держави. Адже учень має знати сучасну історію, яка твориться на його очах, а також вивчати минуле. Лише знаючи цей матеріал, дитина стане в майбутньому повноправним членом суспільства і зможе впливати на творення майбутнього.
Розпочали зі знайомства, обмінялися компліментами та обнялись всім класом, визначили правила класу:
- Працювати із задоволенням
- Брати учать у всіх вправах, активність
- Один говорить, всі слухають
- Всі мають право висловитись
- Говорити за темою
- Бути лаконічним
- Звертатись один до одного по імені
Далі поєднали вправу "Мозковий штурм" та пазл "Україна". Учні по черзі виходили з частинкою України і називали все, що знають про Україну (столиця України, президент, державна символіка, народна символіка, назви річок, озер, морів, міст, сіл, відомих спортсменів, письменників України тощо), і прикріплювали її на дошку .
Також переглянули короткий фільм про історію виникнення нашої держави і провели вправу «Повітряна кулька». На паперових повітряних кульках діти писали, якою хочуть бачити Україну сьогодні й в майбутньому.
Повітряні кульки прикріпили над картою України.
Повітряні кульки прикріпили над картою України.
Немає коментарів:
Дописати коментар