вівторок, 17 березня 2020 р.

1 клас. Дистанційне навчання

17 березня

Опрацювати стор.57 підручника.

Та стор. 55 зошита.

Переглянути відео

грати в гру Popping ballons в Онлайн-додатку

19 березня

Переглянути історію The pizza


Словничок: 
that isn't fair - так не справедливо.
nice - гарна
hot - гаряча
favourite - улюблена
waiting your turn - чекай своєї черги

Виконати завдання в підручнику стор.58-59

та зошиті стор. 56-57

Фонетична зарядка Голосні звуки


31 березня

Узагальнюючий урок з теми "Lunchtime"
Підручник стор.60-61.

Завдання 1 стор.60
Письмово в зошиті в клітинку. Не забудьте відступити 4 клітинки від попередньої роботи. Дату не пишемо.
Слухаємо запис і складаємо список покупок. Що потрібно кухару? У пропусках пишемо кількість
Зразок:
Shopping list - Список покупок
___ apples
___sausages
___ bananas
___ chicken
___ carrots
Завдання 2 стор. 60
Малювати і писати теж у зошиті в клітинку. Тут 4 клітинки не пропускаємо.

Завдання 1 стор. 61
Прослухати запис, Уявити, що ти монстрик. Ти хочеш бутерброд. Що в ньому? Монстрики люблять коли в їхній їжі іграшки. Поїзд? Літак? Мячик? Намалюй свій бутерброд монстрика.

Зошит 
Завдання 1 стор.58
Позначаємо 
+ I like Мені подобається
- I dont like мені не подобається. 
Усно проговорюємо речення. 
Наприклад:
I like chicken - Мені подобається курка.
I dont like carrots - Мені не подобається морква

Завдання 2 
Пронумерувати так, як звучить у записі.

Завдання 1-2 стор. 59
Прослухуємо запис і нумеруємо. Потім знову слухаємо і з рухами повторюємо.
Its lunchtime! - Час обідати
Go to the fridge - йди до холодильника
Open the door - Відкрий двері
Get sandwich - Візьми бутерброд
Sit down - Сядь
Eat the sandwich - Їж бутерброд.
Можна повторити кілька разів.

Завдання 3 стор.59
Пограйтесь. Називаєте дію, а дитина показує. Потім навпаки)


2 коментарі:

  1. Добрий вечір. В зошині завдання 2.послухай і пронумеруй. А що слухати? Повинно бути якесь відео щоб пронумерувати чи як я щось незрозуміла.

    ВідповістиВидалити